Selasa, 26 Oktober 2010

Verhaal van Wisdom ~ n huis twee vroue deur een venter




Pragtige skaduwee van 'n huishouding word' n droom van elke persoon, hetsy vrou of man. Diegene wat getroud is in die liefde gewoonlik sal probeer om die smaak te deel. Loop hand aan hand in 'n toestand van lief en leed. Dit sal egter nie alle huishoudings gaan glad nie soos verwag vroeër. Soos die drome en hoop sal 'n familie word dat sakinah, loop die strate spoor eerlikheid. Soos 'n slee getref hamer die palm wanneer die werklikheid moet ek aanvaar en ek uitgedaag word

Ek het gestop vir 'n oomblik en my hart' n beat oorgeslaan toe ek hoor my jonger suster Kelly se belydenis was swanger. "Ek is jammer Mevrou Sumi, ek swanger was met Mas Rudi," sê my suster. Kort sin wat my hart deurboor. Duidelik in pyn en skok ek gevoel het. In die ongestadigde ek noem Asma Allah, ek smeek die regverdige krag en geloof hierdie beproewing te bied

Die tyd aanstap, het ek nie sê veel tot die aand aangekom het. Wanneer ek bad my jongste, en ek bestel my seun se eerste en tweede 'n bad te neem onmiddellik. In die omstandighede is ek angstig maaltye vir hulle voor te berei, dan sal ek my huis Laat derde in-law wat geleef het nie ver van my huis. Met 'n gevoel van ongeduldig wag vir my man ek tuis kom van sy private salon, naby die mark.

Reg nou te roep vir gebed, my man by die huis kom, was ek begroet met 'n glimlag, selfs al die lewer was gesny. Ek het probeer om te wees soos normaal sodat dit nie maak dit verdag. Na aandete, ek genooi my man het die kamer binnegekom. Ek het gevra of nog steeds herinner aan die herinneringe van die verlede voor die huwelik. Hy het geantwoord, dink aan al die soet herinneringe, selfs al het hy entoesiasties vertel my die eerste keer met my straat. Ag, sy bly nog steeds al die herinneringe, maar hoekom het hy my van agter deurboor.

"Rudi, Kelly was swanger is," het hy vertel my ook, wat is beinvloed word. "

Rudi nog steeds, ek het 'n rooi van aangesig tot aangesig, ek rustig wag op' n antwoord van sy lippe. Nie 'n bietjie Ek draai weg van haar oë. Ek kyk na die waarheid in die rimpels van haar oog, ek kyk vir eerlikheid in sy oë, stadig ek uitgegaan het 'n verskoning as ek soen haar hand.

Ek kon nie weerstaan enige sin, ek was slegs in staat om te breek in 'n bevrore. Ek kyk op my man se geliefdes, die man wat ek verwag dat die ingang van Song, wat later 'n model man se voetstappe,' n man wat my altyd herinner aan die water gewas is oop te maak, my man altyd vir my gevra bid nag, was nou sit op my voete sonder 'n woord.

Ja, God het al die leuens en geheime het oor die jare, 'n jaar gelede het ek toe my suster Kelly khabar dikwels alleen met my man. Ek het gedink dit was die norm, want gedurende die Mas Rudi Kelly het ook gehelp verhoog. Ek is getroud met Mas rudi ses jaar gelede, toe my suster was Darmantho, Katon, en Kelly was nog op skool, terwyl my suster Sugi nommer twee het gewerk om my te help betaal vir hulle. Ek is die eerste kind van vyf broers en susters, my ma is dood, terwyl sy geboorte geskenk het Kelly, en drie jaar later en na aanleiding van die moeder se vader se ongeluk

Na die dood van my pa, my en my jonger broers en susters in die sorg van my tannie, haar pa se halfbroer. Al die oorblyfsels van my pa se tante oorhandig aan bestuur word sedert daardie tyd het ons nog klein. Goedheid tante nie, soos as pa nog daar was, tante meester homself, die vader van die veld gebied, nie vir my en my jonger broers en susters nie die toepaslike bevel oorlede pa. Ek het niks gesê nie, want ek kan niks nie, maar swig nie. In my gedagte hou hoe ek die geld kry.

Skool verlaat die pad wat ek kon werk in die mark as 'n winkel-assistent te reis. Bietjie vir bietjie 'n paar van die geld wat ek versamel my salaris, totdat ek uiteindelik kon oop sy eie winkel. Na Sugik my broer nommer twee studies hoërskool en dan gewerk het deel vader Haji Basri handel aan die stad, dan sal ek was getroud met Mas Rudi wat is nou 'n man. So 'n groot sin vir verantwoordelikheid Mas Rudi vir my broer, omdat sy goedheid my broer was skool toe gaan en al. En nou het die mense met wie ek liefgehad het, ek respekteer en ek dink as my lewe is kruis-been helper ditelapak buig bene.



Ek kon nie meer vra wanneer hy het so op my suster, met my suster se swangerskap as 'n spieël vir sy optrede. Sonder trane en met 'n hol hart Ek het my man gesê, "Nou wat mas doen, uit hierdie huishouding, of mas verkies my suster te trou?"

In my man se stil trane, sonder 'n woord ontsnap sy lippe. Ek wil huil en dan skrapie of hom getref het nie, maar God nog steeds die mag in taaiheid. Ek is nog steeds nie veel meer te vra, want dit sal net maak my seer. Sagtheid en afgryse het voortgegaan om te stoot, laat staan wat sy eie suster-in-law, Sunggu heeltemal verregaande beinvloed word.

Nou, ek is nie hulpeloos nie, nie weet wat om te doen, terwyl my man se baba seuntjie. My bors wat toetrek om gemartel my, ek wil bloedige moord te huil, maar dit alles sal nie in staat wees om 'n probleem wat ek uitgedaag te nyelesai. Ek omhels my man se hand die stoel om terug te keer, was ek van aangesig tot haar oë geswel in trane van spyt, kuusap met my hand. Ek het probeer om te glimlag, al is my hart was verskeur te verskeur, ek hou haar hande styf om net vrede gee aan hom.

Laat gaan is die manier waarop my man aan my suster, wat ek gedink het die beste getroud was. Maar voor dit, wil ek graag vra vir 'n egskeiding eerste, want ek kon nie lewe nie onder dieselfde dak is daar twee vroue, laat staan die tweede vrou van my man se jonger broer van my eie. Dan, hoe die wisseling van die bure in ons familie. Ja, dit is die beste manier vir my en my suster Kelly. Gedwing, my seun is 'n slagoffer, maar toe ek hulle verbied om te trou my suster sou gedreig het om selfmoord te pleeg.

Met sy leiding het ek moed geskep, "Mas om te praat, bring asb die kinders die huis, vanaand jy slaap by die huis ma eerste. Laat die kinders slaap saam met my in hierdie kamer, môre oggend het ek sal jou vertel van die besluit van hierdie probleem. Ek sal ontmoeting met Sugik eerste, wat ons die beste doen.

Stadig my man trap uit die kamer, ek kyk na sy vertrek met trane, maar toe my man daar was Ek kan nie dra om te huil. Met 'n stadige stappe, Ek genader die ingang van Kelly se kamer, maak seker of al was aan die slaap te wag vir my man het die kinders terug huis toe. Ek hou my oor by die deur, geen geraas alles, maar gewoonlik tot in die nag Kelly was te luister na die radio. Maar, dit nog aand was sy aan die slaap.

Ek werp my oë dipigora aangeheg muur, die vyf van ons kyk harmonieuse prentjie. Lyk baie gelukkig daar, maar ons het geen ouers nie. Ek het gehoor die geluid van my man en kinders by die huis kom, groet ek my seun met 'n glimlag sodat dit nie gesien word as my hart is onrustig. Ek het die kinders in die kamer te slaap, dan het ek weer uit, ek sien my man het nog staan in die sitkamer oor om totsiens te sê vir my, nadat daar totsiens sê hy begin te verlaat, die sluiting van die deure.

Ek kyk na die horlosie het die uur van tien, ek is seker gou Sugik beslis terugkeer. My hart weer gedruk, onthou die woorde van Kelly vanmiddag, het hy gesê hy selfmoord sou pleeg indien nie toegelaat om te trou Mas rudi, selfs al het hy geweet wie Mas Rudi. So groot was die las wat ek dra in hierdie tyd, het een keer my ma het my vertel om te hou gelukkig en Kelly, want ek is 'n plaasvervanger moeder. Maar hoekom moet Mas Rudi liefgehad kelly, nie 'n ander man, selfs al is baie naburige Kampong seuntjie wat daarvan hou om Kelly.

Ek erken dat Kelly se pragtige en hoog hou wat op haar gees, sodat sy eie hart, haar suster se man te neem. Hierdie voorval het my sal nooit vergeet word nie. Ek is seker dat, indien die vader en moeder is steeds daar, seker hulle sal baie kwaad. Of, hoe en Darmanto Sugik reaksie toe uit hierdie voorval. Ek het gehoor geen geluid van voetstappe buite, sou sy Sugik. Ek trap na die venster, en dan het ek peeked op, reg Sugik kom. Met ongeduld Ek het die deur oopgemaak vir haar.
Met 'n verbaasde gesig Sugik kyk na my. Wel, ek gewoonlik nie wag vir hom tot laat in die nag, want in die oggend het ek moet weg afsetpunte. Maar, nou is ek nie geslaap, met ongeduldig ek het my broer in die kamer die baie terug, so dit sal nie inmeng met my kinders wat slaap. Ek het stil gebly, terwyl my broer aangehou vra my vrae, ek het nie doelbewus die vraag voor die aanvang van die kamer antwoord nie, ek is bang as my seun het wakker geword het of gehoor het Kelly was ons gesprek.

Sodra ons het in die kamer, en slegs dan het ek hom vertel al die erkenning van Kelly, het sy stilletjies sonder 'n woord. Ek is meer verward, waarom Sugik geen tekens van skok of woede. In werklikheid het, sou sy kwaad wees met Kelly en my man se optrede. Blykbaar, Sugik tekens wat reeds soen hulle albei, presies twee dae gelede. Daar is 'n begeerte om dadelik vertel my dinge wat verdag, maar my broer Sugik vergeet.

Tot laat in die aand het ek geraadpleeg Sugik, uiteindelik 'n besluit as ek nog gaan my man te trou aan Kelly het, dan sou ek swig voor' n egskeiding en links. Natuurlik, ek moet bid eerste nag, pleit vir hulp aan Hom. Met 'n hol ek het my broer se kamer terug na my eie kamer. Ek sien een vir een gesig van my seun wat was sag slaap, duidelik sigbaar skynsel humor, nie hoe lank sy pa sal twee cinat deel.

Oggend lyk blink, maar nie so helder soos my gesig is gekreukelde, want dit kan nie goed laaste nag slaap. Hierdie oggend het ek nie winkels gaan die winkel te hou, so het my man. Ek versamel al my broers en susters, behalwe Darmantho omdat hy besig was in Borneo. Na byeenkoms almal, Ek vra om verskoning vir hulle nie, want dit alles kan nie goed hou en kan nie ouer wat kan 'n rolmodel geword. Met 'n stewige my verduidelik waarom al ek verstaan, het nie ek doen dit gewoonlik.

Na alles wat ek verduidelik al die resultate van beraadslaging, dan vra ek my man. Met die gewig het hy ingestem het, sien ek teleurstelling en spyt strepe in haar oë, maar dit is alles nutteloos want uiteraard my suster swanger was. Daardie dag het my man en ek het ook gekom om sy familie die probleme wat ons in die gesig gestaar om te verduidelik, aan al vra vir seën hom oor hierdie plan

Een week later, het die gebeurtenis plaasgevind het met die huwelik kontrak is baie maklik. Slegs die man se uitgebreide familie word genooi. In die voorkant van my man se familie, ek trou hulle albei. Te danke aan die krag van God, kan ek nie trane, het ek altyd glimlag op elke gas wat kom. Ander met vroue-in-law, haar aanhoudende gehuil. Een of ander manier, wat hy nou voel, miskien het sy gevoel verwoes deur hierdie probleem? Wel, beslis voel 'n treffer, want al hierdie tyd my man' n kind wat beskou word as goeie en gehoorsame aanbidding nie, maar nou verkleur die familie se oë.

In die sin van leegheid Ek kan nog steeds dank gee, is my hart bly die skou glad kan hardloop. Daar is 'n splinter van die lig sigbaar aangesig my suster gelukkig. Ek het die show met 'n vinnige stap, vind' n veilige plek om te trane behou. Ek stap my voet op die plek waar my ouers is begrawe. Ek huil daar, werp alles wat ek voel al die las. So wat maak my meer iklas vrylating op my suster se geliefde man.

Nou is my drome is nog steeds gevul met swart, die trauma sal doen my man is nog nie heeltemal ek vergeet, soms selfs ek voel gewalg as jy hom sien. In afsondering ek probeer om die insident wat nou net gebeur het te vergeet. Die skadu van die verlede toe hulle was gelukkig altyd spookhuis my. So hard ek vergeet, maar die realiteit vereis om dit te vergeet nie, want Mas Rudi nie gou my man nie, maar sy is nou 'n suster-in-law.

Na afloop van die egskeiding met my man, het ek besluit om weg te gaan van hulle. Ek Laat my seun eerste en tweede jongste in-law en ek nog steeds neem dit weg. Ek kon dit nie gebly het na 'n speel haar ywer om weg te steek nie. Ek is maar net mens wat kan seermaak voel en jaloers as haar man se kant van die kant met 'n ander vrou. In hierdie sin van teleurstelling en vrees Ek het net aan God oorgegee en ek dink, mate en sterf net God weet. Ek wens net ek kon 'n goddelike ma vir my kinders wees.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Guru Hadi atau Abdul Hadi bin KH. Ismail (1909-1998)

  H. Abdul Hadi (1909-1998) Guru Hadi atau Abdul Hadi bin KH. Ismail dilahirkan pada tahun 1909 M di Gang Kelor Kelurahan Jawa, Manggarai Ja...