Senin, 01 November 2010

bal Kadının Portreleri




Bu yazıda okudum hikaye, hayali gerçek değildir. Ancak bu hikaye (kurban) adı, yeri gerçek olayları bilerek samarkan sayısı / konumu hoparlörler korumak uğruna. Bu hikaye Umarım, biz bütün bir ders alabilir.

Söylentiler uzun kulağımda kulağa vardı. Mas Eki (ki öyle) başka bir kadınla tekrar evlendi yönünde söylentiler insanların sevgili kocam. Oysa daha önce, en ufak değil-değil ona karşı bana oluştu düşündüm. Mas Eki Ben şimdiye kadar herhangi bir biçimde beni incitmeye asla inanıyorum çünkü.



Mas Eki değişmeden inancı. kazara bir gün kadar, ben inanıyorum ki hepsi bu kadar değil de, ilk bakışta tanık oldu. bir rüya gibi, ben kendi gözlerimle Mas Eki başka bir kadın benim kasabasında tanınmış bir kolejde şefkatle tutuyordu ile tanık oldu. Ama onlara yaklaştı garip zaman, kocam sakin. Tam tersi tutum açıkça rahatsız görünüyor kadın tarafından görüldü.



Acı olay aniden beni duygusal yapmaz. hayal kırıklığı ve gönül yarası kadar kazık rağmen, sen sakin ve kocam ile konuşmak için doğru zamanı bakmak deneyin. ortasında kalp, ben tür kocam zina önlemek için arzu bırakarak ne olabileceğini sanırdım olmaya çalışıyorum. Olabilir.



Sonunda zamanı gelmişti. bu Ağustos 1982 yılında düştüğü zaman ben, bir kere hatırlıyorum. Yatsı namazından sonra, rahat oturuyordum kocam yaklaştı. kalp güçlendirilmesi, ben sessizce ve sakince sordum, ona öyle aniden gelmek mümkün değildir sorumu duymak şaşırmıştı bir an için "Babacığım, bu doğru babam tekrar? evli". bir an için bir sessizlikten sonra, kocam sessizce yanıtladı: "Evet, ben zaten başka kadınlarla Siri evlendi" diye crisply söyledi.



cevap uğruna çok sessiz çalışan Yüreğimi bir bıçak gibi dilimlenir. Nasıl yapamadım, benim için orada olmuştu kocam suçlu hissetmeden beni incitmek yüreğe sahip, sadık görünüyor? Ama ben onun önünde benim üzüntü ve acı göstermek asla. Ben yukarı sertleştirmek zorunda düşünüyorum. Bu kırık-boğuk kırık kalp hisseder dürüst olmak her ne kadar cesaret nedeniyle, ben, "sakin" uygulamaya çalışın. sinirlenmek yerine, yerine ben hemen kendi seçtiği çokeşlilik "cesaret" kutlamak için ona elimi itme. Daha sonra yaptığım her şeyin kendime işkence bir bahane olduğunu öğrendim.



bal için "Benim samimi" tat bir formu olarak, iki gün sonra, ben genç karısı ile bir görüşme ayarlamak için benim Mas Eki sordu. ağırlığında sonra bir toplantı üçümüz tutmak benim kasabasında küçük bir otel seçildi.



Açıkçası, ben çok kocam ikinci karısı görmek için "heyecanlı" değilim. o patlak rağmen, ben onu hala benim kocam dikkat gerekir ve üç çocuk benim varoluş anlamak içinde duygusu yaratmak istiyordu. Benim koca genç eşim kuralları takip etmek istediğim gibi kocam ikinci karısı tanıştığımda, sana sürece bal istekli olduğunu birkaç açısından neden diye soruyorsun,'s. Kısacası, toplantı bir sorun olmadan gitti. Ben bal olarak kabul eder ve o da başka ne benim kurallara uymak konusunda anlaştılar. Ama ertesi gün kocam genç eşi anlaşmaya itaatkâr değil başladı yaptı.



kocam tekrar evlendi, ben çocuklara daha fazla dikkat dökülüp ile benim sefalet unutmak ve bir özel lisede öğretmen olarak benim faaliyetleri konsantre çalıştı. Ben açıklık değerleri ile benim çocuklar yetiştirmek. Ailemizin isabet Herhangi bir küçük sorunları bildikleri için hakkı vardı. Hatta ekonomik koşullara rağmen kadar. Onların kocam olmuştur ve ben yapıyoruz hataları tekrarlamak istemiyorum umuyoruz.



Benim Faaliyet giderek ben İslami bir kadın örgütlerinin sosyal faaliyetlere daha fazla ciddiye girmeye karar verdik ve zaman zaman da siyasi partilerin faaliyetleri, kalabalık. 1994 yılında, ben bir olay sosyal bir kurum tarafından düzenlenmektedir İslam'da kadın haklarını güçlendirme başlıklı izledi. İronik olarak, ben de kadın hakları, acı olaylar reoccur teşvik faaliyetlere katılımı ile. Kocam üçüncü kez evlendim. Bu kalp ağrı hissediyor. bana bir şey yalnız denemeler izin verilsin mi?



bir kadın eylemci, ben gerçekten haksız davranış Mas Eki bana bir şey yapamam üzgünüm. Ben her zaman dua, Mas Eki ailemiz için bir koca ve iyi bir baba olarak geri bilinç bulabilirsiniz.



bir okul etkinliği de öğretmenlik bir gün Mas Eki Eve. Değil, her zamanki gibi 3 aylık bir kız bebek taşıyan o geldi sabah. Ben de bebek üçüncü karısı yaptığı evlilik sonucu olduğunu düşündüm. Ben basıldığında, ben haklı çıkıyor. Üçüncü karısı kocam resmen evlenmek istemiyordu çünkü kocam, boşanma ve çocuk istedi verdi. defalarca kez Eşim durumu anlamak ve o küçük bebeğin bakımı almaya karar verdi. Elhamdülillah, bebek artık büyümüş ve sıra bir ortaokul oturdu.



Ağustos 2002 gün çok eşim için çok zor olmasıdır. ikinci karısı olan kocamın evlilik çocuk, ben kelime Mas Eki vuruş var. çok düşünmeden, ben anında görmek ve kendi evimde onu eve götürmek çocuklarla değilim. İlk başta onun ikinci eşi evdeydi. dinlenme birkaç gün sonra Yüce Tanrı, yardımı sayesinde, kocam yavaş yavaş iyileşti ve hatta öğretim döndü.



Üzücü olay kocam devam eden çizgi oldu. Ocak 2004, onun ikinci eşi tarafından atıldı. Nedenle hasta daha sık evime Mas Eki zamanında ona göre hangi, o kadar nadir otomatik harçlık alır, makul değildir. giysi içeren iki çanta taşıma evime Mas Eki düz ev crackle. O ikinci eşi boşanma olduğunu bana söyledi.



Şimdi Mas Eki o başlangıç ve son sonuna kadar gelen, İnşallah tek eşidir. Benim için dünya bazen garip. Bir zamanlar, kocamın taze-fit, o 2 kere çok eşlilik yaparak beni incitmek kalp öyle oldu zaman. Hatta yalnız benim evde psikolojik ve ekonomik şiddet mağduru oldu. o bir vuruş geri çarptı Şimdi zaman, aslında sadık ve onu önemseyen kaldı tek kadın oldu. Ben zaten o bana zarar tıpkı "istifa" o benim kocam seviyorum çünkü bilmiyorum, değil mi? Kesinlikle değil, sadece benim kocam tarafından, ben haksızlık oldum, hissetmek başka bir ulus tarafından şimdiye kadar zarar hissetmişti

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Guru Hadi atau Abdul Hadi bin KH. Ismail (1909-1998)

  H. Abdul Hadi (1909-1998) Guru Hadi atau Abdul Hadi bin KH. Ismail dilahirkan pada tahun 1909 M di Gang Kelor Kelurahan Jawa, Manggarai Ja...